We noticed you are coming from US. Would you like to continue shopping at Abposters.com?
-20 % op geselecteerde wandproducten ONTVANG EEN KORTINGSCODE

Retourbeleid

Reclamaties en retourzendingen

Wij nemen klanttevredenheid zeer serieus. In het geval dat je niet tevreden bent, stuur het product dan simpelweg terug en wij retourneren je geld of vervangen het product.

Hoe ga ik te werk bij het reclameren van een product?

In alle gevallen van productklachten kun je contact met ons opnemen door het formulier in te vullen of direct een e-mail te sturen naar info@europosters.eu.

Product klacht

Graag specificeren:

  • Bestelnummer - je vindt het in de e-mail of in je account.
  • Toestand van het beschadigde pakket en de goederen - voeg bewijsfoto's bij.
  • Je voorkeur over hoe de situatie op te lossen - terugbetaling / opsturen van een nieuw product.

Wat zijn de situaties voor een productclaim?

1/ Goederen (of pakket) beschadigd tijdens transport

Als je vermoedt dat de goederen tijdens het transport zijn beschadigd, stuur ons dan binnen 48 uur na levering een e-mail met een bewijsfoto van het beschadigde pakket en de goederen naar ons e-mailadres. We nemen dan direct contact met je op met informatie over de volgende stappen. Als je later reageert, kan er helaas geen klacht worden ingediend bij het transportbedrijf. Je hoeft de beschadigde goederen niet naar ons terug te sturen.

2/ Product van slechte kwaliteit of verkeerde maat

Als je een product hebt ontvangen van slechte kwaliteit, met een wazige geleverde afbeelding, of in de verkeerde maat, stuur ons dan een bewijsfoto van de geleverde goederen via e-mail. We nemen dan direct contact met je op met informatie over de volgende stappen. Je hoeft de beschadigde goederen niet naar ons terug te sturen.

3/ Verkeerde of ontbrekende artikelen

Ontbrak er iets in het pakket? Heb je een ander product ontvangen dan je had besteld? We verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. Stuur ons een foto van de geleverde goederen via e-mail. We zullen onmiddellijk contact met je opnemen met informatie over de volgende stappen.

 

Als je onze Veilige verzending garantie hebt gekocht en je pakket beschadigd aankomt of zoek raakt, hoef je niet te wachten tot de situatie is opgelost binnen de wettelijke termijn. Neem gewoon contact op met onze klantenservice die je verzoek met voorrang zal behandelen. Als je beschadigde goederen hebt ontvangen, maak dan een foto van de beschadigde goederen en het pakket om je claim snel op te lossen.

Let op: Levering van een nieuw product is alleen mogelijk als we het nog op voorraad hebben.


Hoe kan ik goederen retourneren?

Ben je niet tevreden over de kwaliteit van het product? Vind je het product niet mooi en wil je het terugsturen? Geen probleem!

1/ De gemakkelijkste manier: online retourneren via Retino service

De online service Retino regelt alles voor je met slechts een paar klikken, wat ons werk ook makkelijker maakt - zo hebben we bijvoorbeeld een beter overzicht van waar het pakket zich op dat moment bevindt.

2/ Als je ervoor kiest om ons online Retino systeem niet te gebruiken en de zending 'op eigen houtje' terugstuurt, gebruik dan het retourformulier om het proces te vereenvoudigen.

Download het retourformulier hier.

Je kunt het formulier online invullen en per e-mail sturen naar info@europosters.eu, samen met informatie over wat je terugstuurt. Je kunt het ook handmatig invullen, afdrukken en met de goederen meesturen.

Verpak de onbeschadigde goederen in de originele verpakking, doe ze in een doos, label de doos zichtbaar met het door de vervoerder gegenereerde label en stuur de doos naar het adres van ons distributiemagazijn:

EUROPOSTERS, s. r. o.
Žďár nad Metují 139
549 55
Tsjechië

Na ontvangst van de goederen in ons magazijn ontvang je een e-mail. Als je kiest voor de terugbetalingsoptie, ontvang je het geld binnen 14 dagen nadat het pakket door onze klantenservice is ontvangen van ons terug. Anders zoeken we een alternatieve oplossing.

Als je een beschadigd product hebt ontvangen, lees dan hierboven hoe je te werk moet gaan bij het reclameren van een product.


Let op:

  1. Als je besluit de goederen binnen 14 dagen te retourneren, krijg je het aankoopbedrag terug, inclusief de goedkoopste verzendoptie naar het land van bestemming. Na de periode van 14 dagen kan alleen het geld voor de goederen worden terugbetaald en moet je de verzendkosten betalen.

  2. Op maat gemaakte goederen kunnen niet worden geretourneerd. Deze informatie is ook direct op onze website te vinden bij de betreffende producten. Dergelijke goederen kunnen alleen worden gereclameerd in geval van een duidelijke drukfout of beschadiging van onze kant. Voorbeelden van dergelijke producten zijn:
  • Het afdrukken van eigen foto's op fotopapier en canvas,
  • Producten van onze eigen productie met het label 'PREMIUM QUALITY' (producten afgedrukt op fotopapier, canvas of muurschildering),
  • Inlijsten op maat.

Ga voor meer gedetailleerde informatie naar de pagina Algemene voorwaarden.

 



EuropostersDecorate your life

Sinds 1999 is Europosters een van de topverkopers van posters, schilderijen en officiële merchandise in de Tsjechische Republiek en de rest van Europa. Bij ons vind je een enorm aanbod van film, game en sport posters in alle formaten, evenals tal van originele geschenken voor echte fans van Star Wars, Harry Potter, comics of Warner Bros. Wij weten dat mokken, verzamelfiguren, puzzels en kleding de beste cadeaus zijn voor iedereen, ongeacht leeftijd of interesse. Heb jij meer met interieur design? Dan ben je bij ons ook aan het juiste adres! Elke dag versturen we posters, illustraties, fotobehang en kunstreproducties naar tevreden klanten in meer dan 25 landen.


Contact:

E-mail: info@europosters.eu

Tel.: +31 970 10270970

Maandag – Vrijdag  ǀ 7:00–17:00

 

© 1999–2024 Europosters Alle rechten voorbehouden.

Top