ONTDEK de beste DEALS van deze week: AFDRUKKEN OP CANVAS korting 22 % ×

Justice League review: Wij hadden meer verwacht!

16. 12. 2017

Wanneer jouw dromen waarkomen… Ja. De vijf populairste superhelden voegen hun krachten samen en vormen één team. Maar, wij hadden er meer van verwacht.

In de nieuwe film Justice League voegen Batman, Wonder Woman, Aquaman, Cyborg en Flash zich tot 1 team. Het begint allemaal met Bruce Wayne, die haastig individuele helden omzeild om hen te verleiden tot de strijd tegen de vernietiging van de planeet.

De film beloofde veel actie, maar dat viel jammer genoeg tegen. De verwachtingen waren veel hoger. Het begin van het verhaal is langdradig. Het vergt veel tijd voor het team om samen te komen. Bovendien is hun samenwerking niet zo goed als Avengers.

Wat de makers zeker tot in de puntjes hebben beheerst, zijn de interessante opmerkingen die ons de indruk gaven dat Justice League een van de beste DC-films is. Hoewel DC niet wordt beschouwd als de beste filmstudio, is het duidelijk dat ze hier veel moeite voor hebben gedaan. Desalniettemin zou het, vanuit het oogpunt van een stripfan, de film niet schaden om de contouren van het stripboek beter te volgen en individuele personages beter weer te geven. Dit geldt ook voor het negatieve karakter, dat wellicht meer uitgesproken is.

Wie ons zeker vermaakte was Wonder Woman (Gal Gadot) en samen met haar ook Batman (Ben Affleck). Hij leek op het eerste gezicht erg onvoorspelbaar, maar hij beheersde de rol perfect – zoals altijd. ? Een grote verrassing was Aquaman (Jason Mamoa), die de perfecte lichaamsbouw had. Het is echter geen verrassing dat hij altijd 100% geeft aan al zijn rollen, zoals in Conan de Barbaar.

Waar de film zeker zijn best op heeft gedaan, zijn de effecten! Interessant is de scène waarin Flash rond Superman rent, die zich langzaam omdraait en naar hem kijkt. Ja, het heeft iets.

We geloven dat elke nieuwe DC-film de kwaliteit zal verbeteren! We geven 4 sterren uit 5!