Film Review: De 2017 Oscars Academy Awards

10. 02. 2017

Vorige week dinsdag hebben we ons eindelijk verdiept in de Oscar nominaties. De ceremonie vindt plaats op 26 februari, waar films en de betrokken strijden om de Academy Awards van de filmindustrie. La La Land gooit hoge ogen met een indrukwekkende 14 oscar nominaties. De Oscars erkennen niet alleen de beste films, acteurs en atrices. Een aantal van de minder bekende catorieën van de Oscars zijn muziek en kostuum ontwerp, wat tenminste net zo belangrijk is voor de cast als voor de regisseur. We zijn hier om te laten zien voor welke films wij zijn en ook om je een goede lijst van aanbevelingen te geven!

Een greep uit onze Oscar 2017 Posters; €5,99 per stuk

Academy Award voor beste visuele effecten

Dit is waarschijnlijk de meeste populaire categorie van de ceremonie. Wie vind een film nou niet leuk waarin de visuele effecten onontkenbaar realistisch zijn? De populaire film Rogue One: A Star Wars Story is genomineerd (net zoals elke Star Wars film hiervoor). Als je de film gezien hebt dan ben je het waarschijnlijk eens dat de visuele effecten prachtig waren. Maar de concurrentie is net zo goed! Doctor Strange en the Jungle Book zijn ook genomineerd, en hier op het kantoor kan ons team niet besluiten welke onze favoriete film is!

Doctor Strange – Hand and The Jungle Book – Bagheera & Mowgli Teaser Posters; € 5,99 per stuk

BEKIJK AL ONZE DOCTOR STRANGE ITEMS!

Academy Award voor Muziek

Laten we niet vergeten dat de film soundtrack ook erg belangrijk is. We herinneren ons allemaal nog wel My Heart Will Go On from Titanic, of Skyfall by Adele in de recente James Bond film. Alhoewel het erop lijkt dat La La Land het allemaal gaat winnen dit jaar, voelt het Europosters team liefde voor geanimeerde film muziek, misschien wel omdat we nooit zullen opgroeien (we geloven dat onze harten altijd jong zullen blijven). We steunen Can’t Stop the Feeling uit de Trolls film en How Far I’ll Go uit de film Vaiana.

Vaiana – Magical Sea and Trolls – Poppy Posters; €5,99 per stuk

DROOM WEG MET ONZE VAIANA ITEMS!

Academy Award voor Kostuum Ontwerp / Makeup en (Haar-) Stijling

Beide deze categorieën zijn net zo belangrijk als de categorie visuele effecten. Vorig jaar zagen we veel superkrachtige films. Omdat we Harry Potter fans zijn is de film Fantastic Beasts and Where to Find Them één van onze favorieten. De kostuums uit de 1920 waren perfect! Voor makeup en haarstijling twijfelden we niet om de slechte helden uit Suicide Squad en de intergalactische Star Trek Beyond als favoriet aan te wijzen.

Fantastic Beasts And Where To Find Them – Group Stand and Suicide Squad – Harley Quinn Good Night Poster; €5,99 per stuk

BEKIJK ONZE MAGISCHE FANTASTISCHE BEESTEN ITEMS!

En onafhankelijk van wie de Winnaar is…

BEKIJK ONZE OSCAR 2017 ITEMS!

Tags: movies, oscars

Europosters is al vanaf 1999 een begrip. In de loop der tijd werden wij een van de grootste verkopers van posters, fotobehang, schilderijen, reproducties en allerhande merchandise. Jaar op jaar groeit ons bedrijf groter en proberen wij ons aanbod aan jouw voorkeuren aan te passen. We kunnen je posters printen, je foto's inlijsten of je inspireren met onze blog waar je veel nieuws op het gebied van films en tv-series kan vinden, of gloednieuwe ideeën voor interieurdesign kan opdoen.

Bezoek onze website en ontdek wat er nog ontbreekt in jouw huis.